تعمیم ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﻣﺤﺪﻭﺩﺳﺎﺯﯼ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﻃﻮﻝ ﺻﻒ ﺩﺭﺳﻄﺢ ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ ﺗﻘﺎﻃﻊ ﻫﺎﯼ ﻫﻤﺴﻄﺢ ﭼﺮﺍﻏﺪﺍﺭ ﺩﺭﺷﺮﺍﯾﻂ ﻓﻮﻕ ﺍﺷﺒﺎﻉ

تعمیم ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﻣﺤﺪﻭﺩﺳﺎﺯﯼ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﻃﻮﻝ ﺻﻒ ﺩﺭﺳﻄﺢ ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ ﺗﻘﺎﻃﻊ ﻫﺎﯼ ﻫﻤﺴﻄﺢ ﭼﺮﺍﻏﺪﺍﺭ ﺩﺭﺷﺮﺍﯾﻂ ﻓﻮﻕ ﺍﺷﺒﺎﻉ

9 صفحه فایل PDF

 

چکیده:
ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ ﭼﺮﺍﻏﻬﺎﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺩﺭﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﯾﺘﺮﺍﻓﯿﮑﯽ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﺮﺣﺴﺐ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩﺍﻣﺎ ﺩﺭﺷﺮﺍﯾﻂ ﻓﻮﻕ ﺍﺷﺒﺎﻉ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺿﺎﺑﻄﻪ ﺛﻤﺮﺑﺨﺶ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ ﭼﺮﺍﻏﻬﺎﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺑﺎﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯﺳﯿﺎﺳﺖ ﻣﺤﺪﻭﺩﺳﺎﺯﯼ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺭﻭﺷﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﺭﺍ ﺩﺭﺷﺮﯾﺎﻧﯽﻫﺎ ﺭﻓﻊ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﻧﺴﺒﺖ ﻃﻮﻝ ﺻﻒ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﻭﺭﻭﺩﯼ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺮﯾﺎﻧﯿﻬﺎﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﺷﺒﺎﻉ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻫﺪﻑ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺗﻌﻤﯿﻢ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻣﺤﺪﻭﺩﺳﺎﺯﯼ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺑﻪ ﺳﻄﺢ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺯﻣﺎﻧﺒﻨﺪﯼ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺗﻘﺎﻃﻊ ﻫﺎ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﯾﮏ ﺷﺒﮑﻪ ﺗﺤﺖ ﺑﺎﺭﯼ ﻓﺮﺿﯽ ﺩﺭﺣﺪﻓﻮﻕ ﺍﺷﺒﺎﻉ ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺳﭙﺲ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﻣﻮﺭﺩﻧﻈﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﺳﺒﺰ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺑﺪﺳﺖ ﺍﻣﺪﻩ ﻭ ﺑﺮﺭﻭﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎﺯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺧﺮﻭﺟﯿﻬﺎﯼ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎﺯ ﺩﺭﺣﺎﻟﺖ ﻗﺒﻞ ﻭ ﺑﻌﺪﺍﺯﺍﻋﻤﺎﻝ ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﻣﻮﺭﺩﻧﻈﺮ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺍﯾﻦ ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﺩﺭﺣﺎﻟﺖ ﻓﻮﻕ ﺍﺷﺒﺎﻉ ﻧﺴﺒﺖ ﻃﻮﻝ ﺻﻒ ﺷﺒﮑﻪ ﻓﺮﺿﯽ ﺭﺍ ﻣﺘﻌﺎﺩﻝ ﺗﺮ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺎﻋﺒﻮﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﻭ ﭼﮕﺎﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭﻗﺎﺑﻞ ﻣﻼﺣﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯿﺪﻫﻬﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﻌﻨﺎﺩﺍﺭﺑﻮﺩﻥ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺍﺯﺍﺯﻣﻮﻥ ﺍﻣﺎﺭﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
کلمات کلیدی: ﻣﺤﺪﻭﺩﺳﺎﺯﯼ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﺷﺒﮑﻪ ﺗﺮﺍﻓﯿﮑﯽ، ﺍﻟﮕﻮﺭﯾﺘﻢ ﻧﺴﺒﺖ ﻃﻮﻝ ﺻﻒ، ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺳﺎﺯﯼ ﭼﺮﺍﻏﻬﺎﯼ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ
 .
.
.
25,000 ریال – خرید
.
.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *