انواع بازاریابی الکترونیکی و عوامل موثر در آن

انواع بازاریابی الکترونیکی و عوامل موثر در آن

Types of electronic marketing and related factors

۱۷ صفحه فایل Word , PDF

چکیده:

بازاریابی الکترونیکی (E_Marketing) اصطلاحی از بازاریابی اینترنتی می باشد، بازاریابی اینترنتی به معنی دستیابی به اهداف شرکت از طریق برآوردن و فراتر رفتن از نیازهای مشتریان به نحوی بهتر از رقبا با استفاده از فناوری های دیجیتالی اینترنت. بازاریابی اینترنتی عبارتست از فرایند ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان از طریق فعالیتهای اینترنتی به منظور تسهیل تبادل ایده‌ها کالاها و خدمات به نحوی که اهداف هر دو طرف را محقق سازد. این تعریف شامل بخشهای زیر است: فرایند، ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان، استفاده از اینترنت درانجام فعالیتهای بازاریابی، مبادله و تحقق اهداف طرفین می باشد. این تحقیق سعی دارد به بررسی انواع بازاریابی الکترونیکی (اینترنتی) بپردازد و عوامل موثر برای موفقیت این نوع از روش بازاریابی را شرح دهد.

کلمات کلیدی: بازاریابی الکترونیکی, بازاریابی اینترنتی, انواع بازاریابی, عوامل موثر در بازاریابی

 

فهرست مطالب:

چکیده: ۱

مقدمه: ۳

۱- گذر از بازاریابی سنتی به الکترونیکی: ۴

۲- انواع بازاریابی الکترونیکی: ۴

۲-۱- بازاریابی اینترنتی: ۵

۲-۱-۱- بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو (Search Engine Marketing). 5

۲-۱-۲- بازاریابی اینترنتی با شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing). 5

۲-۱-۳- بازاریابی اینترنتی با محتوای مناسب (Content Marketing). 5

۲-۱-۴- ویدئو مارکتینگ (Video Marketing). 6

۲-۱-۵- ایمیل مارکتینگ (Email Marketing). 6

۲-۱-۶- تبلیغات پولی (Paid advertising). 6

۲-۲- بازاریابی تعاملی (Interactive Marketing) 6

۲-۳- بازاریابی سیار (mobile Marketing) 7

۲-۴- بازاریابی خاص(Personalized marketing). 9

۲-۵- بازاریابی با مجوز (Permission marketing). 9

۳- انواع بازاریابی مفهومی.. ۹

۳-۱- مدل بازاریابی الکترونیکی آمیخته شبکه ای ۴Ps یا ۸Ps. 9

۳-۲- مدل بازاریابی الکترونیکی آمیخته کاربردی.. ۱۱

۳-۳- مدل بازاریابی الکترونیکی ارتباطی.. ۱۲

۳-۴- مدل پیش بینی برای احتمال خرید مشتریان ناشناس… ۱۳

۴- مزایا و معایب بازاریابی الکترونیکی: ۱۴

۴-۱- برخی از مزایای بازاریابی الکترونیکی: ۱۴

۴-۲- مزایا برای مشتریان. ۱۴

۴-۳- مزایا برای شرکت:. ۱۵

۴-۴- مزایا برای جامعه: ۱۵

۴-۵- معایب بازاریابی الکترونیکی: ۱۵

۴-۶- چالش ها بازاریابی الکترونیکی: ۱۶

۴-۷- ویژگی‌های بازاریابی الکترونیکی.. ۱۶

۵- نتیجه گیری : ۱۶

منابع: ۱۷

 

65,000 ریال – خرید

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *