ویژگی های سیستم های اجتماعی مدیریت رابطه با مشتری

ویژگی های سیستم های اجتماعی مدیریت رابطه با مشتری

مقاله انگلیسی ۴ صفحه PDF ترجمه فارسی ۶ صفحه WORD

چکیده:

شبکه­ های اجتماعی به شکلی فزاینده نه تنها در زندگی شخصی بلکه همچنین در کسب و کار در حال گسترش هستند. آنها به طور خاص در ایجاد تماس پیوسته با مشتریان، تامین­ کنندگان و شرکای شغلی موثر هستند. هدف این مقاله ارائه مدیریت رابطه با مشتری (CRM) اجتماعی به عنوان ابزاری جدید برای اشتراک­ گذاری ایده های کسب و کار و اطلاعات مرتبطی است که از ایجاد و ارائه محصولات و خدمات شخصی سازی شده و اختصاصی پشتیبانی می­ کنند.

کلیدواژه­ ها: CRM, CRM اجتماعی, شبکه ­های اجتماعی, وب ۲٫۰

 

Features of Social Customer Relationship Management Systems

Abstract:

Social networks are increasingly more intensively widespread not only in personal life but also in business. They are particularly effective in establishing continuous contact with customers, suppliers and business partners. The purpose of the paper is to present Social Customer Relationship Management – CRM – as a new tool for sharing business ideas and relevant information that supports the creation and delivery of personalized and customized products and services.
Keywords: CRM, Social CRM, Social Networks, Web 2.0

.

.

120,000 ریال – خرید

.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *