تاثیرگذاری تبادل دانش ضمنی بر موفقیت بازاریابی در شرکت های تولیدی

عنوان مقاله: تاثیرگذاری تبادل دانش ضمنی بر موفقیت بازاریابی در شرکت های تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان گیلان
منتشر شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی در سال ۱۳۹۴

مشخصات نویسندگان مقاله:

معصومه شیرین پور – کارشناس ارشد اقتصاد
پرویز حاجی آقاجانی مقتدر – کارشناس ارشد آمار

خلاصه مقاله:

هدف پژوهش حاضر، ارائه چارچوبی برای بررسی تاثیر تبادل دانش و زیرساخت های آن بر موفقیت بازاریابی در کسب و کارهای کوچک و متوسط استان گیلان می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت جزو پژوهش های توصیفی پیمایشی و مطالعه موردی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه استاندارد جمع آوری شده است. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش بااستفاده از مدل سازی معادلات ساختاری صورت پذیرفت و نتایج پژوهش نشان داد که به جز بعد فرهنگ سازمانی، تمامی زیر ساخت های تبادل دانش ضمنی بر ابعاد موفقیت بازار موثر است

کلمات کلیدی:

تبادل دانش، فرهنگ سازمانی نوآور، کیفیت اطلاعات قابل مبادله در سازمان، ارتباطات استراتژیک، وضوح مسئولیت، آمادگی برای تغییر، موفقیت بازار

..

25,000 ریال – دانلود فایل

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *